" In final nici o viata nu e perfecta..." Hiroshi Abe rules



Stau de trei ani in Cluj,dar n-am fost niciodata la Tiff. Tocmai am ajuns acasa, am vazut un film thailandez, " Ciocolata". Cand am citit descrierea filmului, am vazut ca e vorba despre arte martiale si o tipa autista. Vorba Ioanei, " nici aici nu scapam de psihologie". Ma asteptam sa fie naspa, dar am fost foarte placut surprinsa. A fost un film de actiune, dar in acelasi timp a fost profund, tulburator, amuzant, surprinzator. Si DIFERIT de tot ce am vazut pana acum.

Si actorul, Hiroshi Abe, o bunaciune de om. Pacat ca a aparut de putine ori, la inceput, un pic la mijloc si la sfarsit. Si tipa, iubita lui a murit :(( ca a ucis-o rivalul lui din gelozie ( n-ar avea noroc). As injura, dar totusi blogul e public si incerc sa ma cenzurez.Deci, final atipic, nu raman impreuna si nu traiesc fericiti pana la adanci batraneti. Nimic previzibil.

Am vazut astazi ca filmul poate sa fie ARTA, nu numai o productie care sa aduca bani si cresterea vanzarilor de popcorn si cola. Asa ca va sfatuiesc sa profitati din cat a mai ramas din TIFF, sa vedeti si altceva, sa vedeti frumos, arta, sa vedeti altceva pe langa gunoaiele si kitchurile cu care suntem bombardati zi de zi.

Fetelor, ne intalnim maine pt filmul de la 14:30. Nu zic aici titlul ;))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe