Postare de vacanta

VACANTA= lene, somn, mancare, iar somn, iar mancare, carti, televizor, mare, plictiseala and so on....

Mi-am cam neglijat blogul in ultima vreme; tot imi spuneam " azi n-am chef, scriu maine" si tot asa. E ciudat ca atunci cand esti prins in agitatia cotidiana, in munca, tanjesti dupa o ora - doua de pauza si dupa ce pauza bine meritata vine parca te saturi de ea si iti doresti sa te intorci in mijlocul agitatiei.

Am lenevit aproape o luna intreaga. Dar acum promit sa ma scutur de letargia asta care m-a cuprins. In curand o sa las linistea mirifica de acasa si o sa ma intorc la Cluj, unde ma asteapta dragul de examen de admitere la master. Pana atunci mai lenevesc un pic, mai pierd vremea pe net, mai citesc cate ceva. E asa de placut dupa 3 ani de facultate sa am timp sa citesc LITERATURA, adica si altceva in afara de studii si articole.

Cand o sa adun toate pozele din Vama si o sa am inspiratie o sa scriu si despre iesirea noastra la mare. Inchei aici cel mai neinspirat post pe care l-am scris pana acum. Doar inca e vacanta...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe