Timp... incotro mergi?

De obicei cand mai adaugam o floare la buchetul vietii :)) eram depresiva pentru ca ma gandeam ca incep sa imbatranesc. Deja vedeam in fata ochilor crema antirid Anew 30+ si adezivul pentru proteza.

Dar surprinzator, de data asta ma simt chiar bine. Pentru ca acum timpul trece in favoarea mea. " Timpul trece greu, pe langa timp alerg, nu mai am directie, important e ca mai merg" (Parazitii din inima strazii :)))

Privind retrospectiv, pot spune ca sunt mai mult decat multumita de persoana care am devenit si de ce am realizat, de prietenii pe care ii am si carora le sunt recunoscatoare. Si inca mai am multe de facut. Pazea ca vin!!!!!!!!

Pana una alta, o dedicatie, ceva clasic si dragutz:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe