Old good times

Hello!! Si la multi ani, bla, bla (spatiu pentru urari)

A inceput un nou an. Si nu oriunde, ci la Targu-Mures. M-am convins pentru a nu stiu cata oara ca acolo e locul meu, nu in Clujul asta afurisit. Poate candva o sa ma intorc acolo.

Am petrecut 4 zile super si am facut un itinerariu pe la locurile frecventate in tineretile mele. M-am pozat ca o piti peste tot si in centru la brad, cu toti oamenii de zapada si alte minuni. Faine vremuri.... Oricand m-as intoarce aici, voi gasi locuri si oameni dragi.

Se pare ca am gasit smecheria sa fac un slideshow cu pozele pe care le-am facut.





Cateva precizari referitoare la poze:

1. Colegiul National "Al. Papiu Ilarian" (ani de liceu; deja a devenit traditie ca de fiecare data cand ajung pe aici sa dau o tura prin jur, sa arunc un ochi inauntru si in curte)

2. Gradina de vara - acum e inchisa, pentru ca evident e iarna; multe seri am petrecut aici si in acest loc se fac cei mai buni mititei din tara

3. Cetatea- plimbari, zilele orasului, festivalul berii si altele

4. Cage - locul nostru unde ne faceam veacul in fiecare vineri, seara rock; Manowar- Warriors of the world; Tuborg strong

5. Tranzit - alt bar de rockeri

6. Big Papa - locul in care mergeam sa mancam cand veneam rupti din Tranzit sau de altundeva

7. Bradul din centru - chic si dragut, nu chicios ca in Cluj

8. Parcul de la Super - de multe ori cand veneam de la scoala ma opream aici sa ma dau in leagan

9. Gasca noastra - XII E rules!!!!

10. Luca - cainele Oanei, foarte simpatic (apropo, mersi de gazduire :D)

11. Eu cu renul - asa de sezon


Ce-as mai putea spune? aici e locul meu, aici simt ca apartin

Breaking niuzz: am terminat de scris cartea!!!! (da, m-a chinuit talentul in vacanta si am scris o carte). Daca ajung celebra, poate o sa fie valoroasa dupa ce mor. Sa nu se mai chinuie altii sa-mi scrie memoriile!


Un inceput promitator pentru toata lumea!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe