Raspuns (Coffee?)

Hmmmmmmm. Chiar n-am mai primit demult o leapsa. Mersi Ioana. Asa deci:trei lucruri pe care trebuie sa le stii inainte sa ma inviti la o cafea.


1. Daca m-ai invitat la o cafea e deja un plus, pentru ca sunt o mare bautoare de cafea.Nu am limita, nu am masura, pot bea chiar 5 pe zi sau si mai mult.Intr-o noapte am avut ceva de lucru si am baut 2 ibrice, deci 1 litru. Eram ca bagata in priza. Deci sunt mai mari sansele sa onorez o invitatie la cafea ( si la bere :p)decat la suc sau ceai.

2. Sa nu te astepti sa vorbesc prea mult. Adica nu sunt genul careia sa-i turuie gura intr-una. Nu-mi place sa vorbesc doar de dragul de a face conversatie. Si asta nu e numai la cafea, e in general. Vorbesc doar cand mi se pare ca am ceva de zis, mai degraba sunt genul care asculta. Si nu prea vorbesc chestii personale in locuri publice, pentru ca fiind o persoana trecuta prin viata :))cred ca am dezvoltat oarece trasaturi paranoide.

3. Sa nu te mire nimic la mine. Poate o sa ma impiedic de scaun,poate o sa ma lovesc de masa, sau o sa scap ceva pe jos si nu pentru ca am emotii sau ceva de genu'. Asa sunt eu mai impiedecata.


Mai departe pentru Ali si Laura (fa bine si aminteste-ti parola aia!).

Si n-am scris intr-o pauza de studiu. Oare de ce? Pentru ca nu studiam, ca sa am din ce sa fac pauza. :))

Comentarii

  1. Trei lucruri pe care trebuie sa le stii inainte sa ma inviti la o cafea ...

    1. You can buy me with a coffee, I'm so cheap! Really, dk ma inviti la o cafea tb sa fie BUNA.

    2. Pot sa beau o cafea dintr-o inghititura si sa plec sau sa stau langa ea 5 ore. Diferenta o face conversatia.

    3. Nu exista nr 3. Daca le stii primele 2 e mai mult decat suficient.

    Eu o dau mai departe la Andi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe