(Auto)Reflectii

De obicei in timpul saptamanii esti prins cu tot felul de treburi: fa aia, fa cealalta, alearga acolo, du o cerere, nu ai dus-o unde trebuia, du-te altundeva etc. Adica esti ocupat si nu ai timp de gandit. Dar din cand in cand (in weekend mai ales cand ai prea mult timp liber si nu ai ce face cu el) te mai apuca cate o ipostaza meditativa si incepi sa te gandesti: ce am facut pana acum? unde am ajuns? unde vreau sa ajung? oare pot sa ajung acolo unde vreau?

Tot felul de intrebari existentiale: unde te mai duce viata? ce se mai poate intampla? o sa devin cineva? o sa reusesc? ce am facut bine? ce am facut rau? de ce repet aceleasi greseli?

Dupa intrebari de genu' urmeaza planuri: DE MAINE!!! De maine ma duc la biblioteca cel putin 2 ore pe zi, de maine ma trezesc mai devreme dimineata, de maine fac cutare, de maine nu mai fac cutare.

Bla, bla.... Ma duc sa dorm.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe