Frustrari

Cred ca fiecare dintre noi a avut in viata un moment de revolta, de genul:Fuck the system!!! Sistemul din minunata noastra tara unde se intampla tot felul de invarteli si magarii.

Ce inseamna frustrarea? Inseamna o stare naspa care apare din cauza unui obstacol ce impiedica implinirea unei dorinte. Starea asta o am eu acum. Pentru ca nu mi se pare corect sa muncesti ca tampitu' sa obtii ceva si sa vina niste idioti care abia stiu cum ii cheama si sa obtina totul fara cel mai mic efort.Si din pacate acesti oameni au mai mari sanse.

Cred ca fiecare dintre noi se regaseste in situatia asta. Asa e pe la noi. Sunt prea suparata si nervoasa sa scriu mai mult. O sa-mi treaca. Eu imi stiu valoarea si o sa lupt in continuare. Si desi uneori calea lipsita de corectitudine e mai usoara (sau cel putin asa pare) eu nu am de gand sa o urmez.

Pana una alta, o dedicatie (o melodie hard si suparata, Folclor) " Sunt masochist, traiesc in Romania".....

Comentarii

  1. No pai Diana, nu pre am ce comenta. Decat sa iti urez "bun venit in lumea reala"; cat despre mine, intotdeuna am crezut k sunt putin masochista...oare m-am vindecat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cred ca esti aproape vindecata, din moment ce ai plecat :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe