Aiureli de dumincă seara

E duminică și stau. De câte ori nu mi-am zis să nu mai îmi las pe weekend nimic de făcut,să le fac pe toate în timpul săptămânii dar tot a venit seara și trebue să lucrez la o chestie pe care am tot amânat-o. Așa că procrastinez și scriu pe blog.

Ce repede trece timpul când ai ceva de făcut! Parcă nu mai îmi ajunge și tot timpul sunt în criză. M-am lăsat prinsă de rutina zilnică și am cam uitat de obiectivele mele, dar nu mai am de gând să le amân. Deci, mi-am luat angajament public. :)

Zilele trecute am avut o revelație: nu mai sunt studentă! nu-mi vine să cred și parcă îmi lipsește ceva. Încă acum nu simt asta foarte acut, dar cu siguranță o să mă lovească mai tare spre toamnă.

Nu prea se leagă toate astea, dar chiar nu-mi pasă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe