Non-sentimentalisme de Crăciun

Da, se apropie Crăciunul. Și nu, nu o să postez melodii cheesy cu I*ll be home for Christmas, brăduți, atmosferă de vis și de sărbătoare etc., nu o să-mi pun pe Facebook poză cu bradul împodobit, nu o să trimit mesaje ieftine luate de pe net cu pacea și lumina sărbătorilor și mirosul de brad, de cozonac și de portocale să vă intre în casă și să vă lumineze, bla bla bla.

Eu mă bucur doar pentru că mă duc acasă și o să petrec timpul alături de cei dragi. Asta ar trebui până la urmă să conteze la orice sărbătoare: să te apropie de celălalt. Nu îmi place alergătura după cumpărături și toată chestia asta comercială care începe să domine orice sărbătoare. Toată lumea se plânge că nu are bani, că acum trăim vremuri grele, dar toate magazinele sunt pline de nu ai loc să arunci un ac. Și parcă deja văd știrile: ce mănâncă românii de sărbători?(transmisiune live din supermarket) nu știu care a ajuns la spital în comă alcoolică sau cu toxi-infecție alimentară, o petardă a explodat etc.

Nu înseamnă că nu valorizez Crăciunul, dar pentru mine vreau să rămână ceva simplu și să aducă puțină bucurie, liniște, timp cu mine și cu cei dragi. Atât.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe