Gânduri

Atâtea lucruri de făcut și așa de puțin timp pentru toate... Cred totuși că lucrurile care contează cu adevărat nu trebuie lăsate pe locul doi sau la voia întâmplării. Din aceste lucruri ne luăm energia și forța de a merge mai departe, din imaginea mentală a locului în care vrem să ajungem. Și poate că este mai important procesul, călătoria în sine, etapele prin care treci și lecțiile pe care le înveți decât destinația sau rezultatul. Eu visez la ziua în care o să pot face doar ce vreau eu și doar ce-mi place mie, fără să-mi pese de așteptările și standardele celorlalți. Și cred că ziua asta va veni în curând. I`m working on it.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe