Cum ar fi dacă?


Cum ar fi dacă lumea și-ar schimba sensul?  Dacă obiectele pe care le folosim și-ar schimba înțelesul și utilitatea? Dacă mi-aș pune sare în cafea în loc de zahăr? Dacă iubirea ar fi ură și ura iubire? Dacă absurdul ar deveni realitate? Dacă mi-aș încălzi mâncarea în frigider și aș scoate cuburi de gheață din cuptorul cu microunde?
 De ce nu? Ce ne-ar împiedica să întoarcem totul cu susul în jos? Noi am dat înțelesul pe care l-am dat tuturor lucrurilor și ne-am construit lumea după mintea noastră.
Asta ar însemna că dacă aș vrea să-mi construiesc altă lume ar trebui să fie ușor. Dar e de speriat să iei totul de la început și să înveți iar fiecare sens. Era mai bine așa cum era înainte.

PS. Se pare că iar am ajuns să filosofez, dar în ultimele 2 povești pe care le-am scris personajele principale mor. Cred că am o problemă :))) O să încerc să scriu ceva mai vesel, roz și pufos :P
Pe mâine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe