Aniversare

Astăzi, 1 iunie, se împlinesc exact 2 ani de la nașterea acestui blog. Din păcate l-am cam abandonat, dar promit să revin. Îmi debitează mintea prea multe ca să le țin doar pentru mine :))

După cum știți, am trecut prin multe schimbări în ultimul timp. Simt că am evoluat mult, dar în același timp, simt și știu că mai am multe de îndeplinit și de realizat.

Mâine mai avem de predat portofoliul de practică, și cu asta, gata și ultima sesiune. Gata și masterul, încă o etapă se încheie, și bineînțeles urmează altele.Deși mă îngrijorează uneori discuțiile despre viitor, de genul „ce faci mai departe?”, simt că merg pe drumul pe care trebuie și îmi place ceea ce fac. Încă prefer să fiu o fraieră care crede că dacă muncești pe bune, poți reusi.

”N-am plecat, deci nu ma-ntorc! ”

La mulți ani blogului și la mulți ani celor care își păstrează sufletul de copil! (adică și eu). M-aș duce să mă dau pe tobogan, să păstrez tradiția, dar o las pe mâine.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe