Maturizare?

Altădată sâmbătă seara eram prin oraș, petrecând pe undeva. Azi am spălat, am călcat, am făcut curățenie. Acum stau și mă odihnesc, mă bucur de weekend. Nu de puține ori am zis că îmbătrânesc, mai în glumă, mai în serios.

Nu mai pierd nopțile ca altădată, mă culc la o oră normală, mă trezesc dimineața, lucrez, îmi plătesc singură chiria și facturile. Decât să ies să party, prefer să stau să citesc ceva. Parcă m-am plictisit de toate astea. Tot făceam mișto de mine și îmi ziceam că imediat ajung să mă duc la băi, ca pensionarii.

Adevărul e că mă simt mai matură.Simt că am trecut în altă etapă a vieții mele. E perfect normal. Nu poți opri timpul în loc la 18-20 de ani. Pentru că nimic în lumea asta nu stagnează. Totul e mișcare. Și cred sincer că scopul omului e să evolueze, să-și găsească propriul drum și să-și valorifice la maxim poțentialul, să lase ceva în urmă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe