Aniversare întârziată

Recent, am împlinit o vârstă. Acum, cu muzica lui Patrick Bruel pe fundal, încerc să mă gândesc la viața mea. Poate nu îmi convin chiar toate. Poate că am unele regrete, poate că aș fi vrut să îndrăznesc mai multe, să nu las frica să mă împiedice să fac, să simt, să mă implic mai mult. Poate ar trebui să vorbesc mai mult, să îndrăznesc mai mult, să nu mai îmi pese așa de mult despre ce cred ceilalți. Nu vreau o schimbare radicală, să dărâm tot și apoi să construiesc iar; așa cum mi-a spus un prof. la cursul de hipnoză:„you have to built upon you already are”.
Așa că în următorul an mă provoc să ies din zona mea de confort; vorba lui Brian Tracy, ”Incepe cu ce nu-ți place”.

Așa că de azi, new ways of being and new ways of behaving.
Cu toate pânzele sus, înainte!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe