Dar noi?

Azi, procrastinând pe net, mai precis pe youtube m-am apucat să ma uit la audiții  de la diverse „got talent”, x factor ș.a.m.d. Și din video în video am văzut tot felul de situații: persoane care au rămas orfane și au locuit pe străzi, cu diverse defecte fizice, „prea în vârstă”, cu un corp care nu intră în standardele de frumusețe, dar cu un talent extraordinar, care îți ajung la suflet, și te fac să ai nevoie de șervețele pentru declanșează tot felul de reacții emoționale în tine...

Oameni care cred în ei și în visul lor și trăiesc pentru asta, orice-ar fi.
 Și m-a făcut să mă întreb: dar noi? care suntem sănătoși? care avem toate condițiile necesare, care am avut șansa la o dezvoltare normală, noi ce scuză avem ca să nu trăim?

Ca de obicei, unele lucruri nu se pot verbaliza, pentru că dacă le pui în cuvinte le strici sensul. Așa că uneori e mai bine să taci și să te gândești...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe