Oficial exist de 1 iunie!




De ce blog?

1. Pentru ca pot.
2. Pentru ca asa am avut chef.

3. Pentru ca "O singura moarte e tragedie, un milion de morti e statistica" ( Stalin sau Lenin, oricum nu conteaza). Adica sa fiu si eu in rand cu "lumea civilizata" si sa tin pasul cu progresul
tehnologiei( by the way e tare greu, ca ma chinui de 1 ora sa incarc 2 poze si am renuntat, las numai una).
4. Pentru ca sa ma exprim (" exprimare libera,
ating si rup coarda sensibila"), nu sa vorbesc
singura. Inca nu e grav, ca n-am inceput sa imi
raspund.

Nu stiu daca e coincidenta sau nu ( astrele astea), dar prima mea postare e de 1 IUNIE. Asa ca astazi il sarbatoresc pe copilul din mine( nu ca mi-ar trebui mie o zi speciala pentru asta). La multi ani! Toata lumea sa traiasca, numa' noi sa nu murim!
Sa-mi scuzati asezarea in pagina, dar se intelege.... Si nu in ultimul rand, o dedicatie de la mine pentru mine si pentru voi. In caz ca m-a depasit tehnologia si nu s-a incarcat videoclipul, este vorba de Mihai Constantinescu, "O lume minunata". Enjoy!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe