Așa sunt zilele mele

Deși fac același lucru în fiecare zi, cu bebe nici o zi nu seamănă cu alta. Ieri,  de exemplu, a fost o zi horror. Am apucat să mănânc, să beau apă și să merg la baie. Abia spre seară am reușit să colorez un pic și să ascult niște muzică.

Azi în schimb, am început ziua bine. Mi-am băut cafeaua singură, și caldă pe deasupra. Mici detalii care fac diferența. De multe ori mă simt copleșită, mi-e teamă că nu o să mă descurc, deși când o văd cum se uită la mine sunt convinsă că nu mă judecă și nu mă evaluează. E scary gândul că o persoană e total dependentă de tine și trebuie să ai mare grijă să nu strici lucrurile.

Anyway, ca să închei într-o notă optimistă, pe seară plănuiesc o mega excursie .... până la mall 😛
Abia aștept să ies din casă și să văd oameni :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Trebuie versus îmi place

Din seria Manifestation gone wrong