După ani și ani

Țin iar stiloul în mână și scriu. După care transcriu aici pe blog ce am scris în caiet. Da, așa sunt eu, mai old school, chiar dacă teoretic sunt un/o millenial.

Am văzut că nu am mai scris pe blog de 3 ani. Cred că au trecut 3 ani și de când am făcut cursul de creative writing. E așa ciudat să țin iar stiloul în mână după atâta timp... De când nu am mai făcut ceva doar pentru mine?

De fapt, am făcut multe: am citit, am mers la evenimente, la cursuri, am făcut terapie. În ultimii ani am lucrat mult cu mine pentru că am vrut să fiu cu adevărat pregătită să am o familie, să nu perpetuez patternuri greșite de comportament și copiii mei să nu aibă nevoie de psiholog când o să fie mari. Abia am deschis sacul și cred că mai am mult și bine până ajung la fund, sau poate e o muncă ce nu se va termina niciodată. Dar sunt pe drumul cel bun și mă străduiesc să fiu un exemplu pentru fiica mea și pentru oamenii din jurul meu. În afară de lucrul cu mine, am muncit mult în ultimii ani, uneori într-un ritm aproape de epuizare, de dimineața până seara.

Acum a sosit momentul să iau o pauză (atât cât poate fi vorba în acest context), să am timp pentru mine și să fac lucruri care mă bucură. B. doarme, iar eu am profitat de moment să mă reîntorc la vechea mea pasiune.  Scrisul este o activitate care întotdeauna îmi va face plăcere și e unul din lucrurile pe care simt că le fac pentru mine.

Deși nu e ușor să fii mămică, pe lângă provocările de rigoare, simt că acum a venit momentul să încetinesc un pic ritmul și să mă bucur de această perioadă din viața mea. Pentru o persoană care mereu a fost foarte activă și obișnuită mereu să aibă programul încărcat, acum pare că sunt în vacanță și e un pic ciudat pentru mine.

Odată ce începi, ideile par să curgă, dar e timpul să mă opresc, mai sunt zile în calendar și trebuie să dorm și eu :P

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Trebuie versus îmi place

Din seria Manifestation gone wrong