Despre infinit și... muci

 De obicei, oamenii când se gândesc la infinit, au în minte simbolul acela cu cifra 8 întoarsă; sau poate îl asociază cu coloana lui Brâncuși; sau mai era citatul acela, parcă din Einstein, că există doar 2 lucruri infinite, universul și prostia umană (citez din memorie).

Ei bine, eu mai nou, când mă gândesc la infinit, mă gândesc la muci. 

Câți muci mai pot exista într-un om? Câââți? Sufli, tot sufli și nu se mai termină niciodată. Parcă am descoperit izvorul infinit al mucilor.

Îmi pare rău pentru această metaforă ușor forțată, dar trebuia neapărat să scriu chestia asta, era în mine demult și trebuia s-o împărtășesc. Cine știe, poate îi inspir și pe alții să facă asocieri noi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Critic literar wannabe