La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche





Pentru ca "la mare esti curat tot timpul,marea te spala". Pentru ca mi-e dor. Pentru ca Vama Veche ( la fel ca si Targu-Mures) este un loc unde ma simt ca acasa, unde imi vine sa sar intr-un picior de bucurie numai pentru ca ma aflu acolo. Pentru ca acolo esti departe de toate, de agitatie, de alergaturile de zi cu zi, " fara zgomotul vietii cu orice pret"...Pentru ca la Vama Veche asculti Vama Veche...

Franturi din ce mi-a debitat capul intr-o noapte de nesomn:

"Uita ca ai cazut candva...Lupta.
Valurile iti spala pacatele.
Indrazneste si crezi.
Te impiedici de o scoica.
Sangerezi si te scufunzi in apa sarata.
Ustura al naibii de tare.
Privirea ti se pierde in zare....
Uita si fugi.
E doar marea.
E doar albastru..."
( Asta cica a fost latura mea sensibila).

Acuma ca analizez cu ochi critic, mi se pare o tampenie. Dar e o tampenie produsa de creierasul meu, asa ca mi-e draga. Cred ca mi-am pierdut exercitiul. Imi lipseste " Labirintul Poetic" de la Papiu ( daca tot am adus vorba si de Targu-Mures)
Abia astep teambuildingul ASPR din Vama. Dupa cum ar spune M.Miclea, " sa mai rupem conditionarile din mediu".
Trenul accelerat Bucuresti-Mangalia pleaca in 5 minute de la linia 5.

Comentarii

  1. O, da...Diana!!! Mergem in Vama cu orice pret vara asta - recompensa pentru toate chestile facute si nefacute...in definitiv, asta-i Vama - ii adaposteste si pe aia buni si pe aia nebuni - acolo esti doar vamaiot, nimic altceva nu conteaza - marea spala pacatele tuturor...

    RăspundețiȘtergere
  2. prostioarele debitate in timpul noptii sunt cele mai tari...si emmmoooo

    but it's all good...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe