Sunt mai puternica decat durerea!

Vai, blogusorul meu dragalas, ce dor mi-a fost!

N-am mai scris demult, pentru ca am fost prinsa cu sesiunea, licenta si alte chestii relationate. Si acuma ma chinuie o durere de rinichi ingrozitoare. Dar o sa aplic strategia de distragere a atentiei.

Asa ca.... despre ce sa scriu? Nu am chef acuma de subiectele sensibile care ma preocupa constant, cum ar fi masoneria, conspiratiile, noua ordine mondiala si anul 2012, astea dupa licenta ca recompensa auto-administrata.

Trei ani de facultate au trecut parca intr-o clipa. Cu stres, cu nervi, cu nopti nedormite, momente placute, chefuri si petreceri, prietenii nou legate ( vechi acuma)... Imi pare rau de ceva? NU. Pentru absolut nimic. Pentru ca am facut ce mi-am dorit. Acum nici nu ma pot inchipui cum ar fi sa dau la o alta facultate decat Psihologia. " Sunt tare dus cu pluta, dar mai pot s-ajung la mal"... Parca ieri ma rataceam in drum spre facultate, parca ieri plangeam pe banca in parcul Matei Corvin ca eu vreau inapoi la Tg- Mures. Nici acum nu sunt o mare fana a Clujului si niciodata nu o sa imi placa mai mult decat in Targu- Mures.

Asa mititei buni ca in gradina de vara din Tg- Mures nu gasesti nicaieri. Si parca nici Tuborg strong nu are acelasi gust ca in Cage.... Si Peninsula.... Weekend... cetatea.... Papiul, cartierul Tudor, painea pe frunza de varza de la Bewami, mezelurile de la Petry, covrigii delicios de la Eldi... Nimic nu e la fel ca in Cluj. De fapt daca ma gandesc bine, Clujul n-are nimic specific al lui, in afara probabil de Obsession, loc in care oricum nu prea am eu ce cauta. Janis rules!!! A, pardon Universitatea Babes-Bolyai, cu a ei Facultate de Psihologie si Stiinte ale Educatiei. Facultatea si masterul care sper sa urmeze ma tin aici. Din fericire? Din pacate? Nu stiu.

Stiu doar ca : " Psihologia e prima voce, jos cenzura!"

Anyway, asa incoerenta n-am mai avut demult. Parca as avea limbajul dezorganizat din tulburarile psihotice. Cine stie, poate mai imi gasesc un diagnostic :))
Se pare ca m-a apucat nostalgia. Oricum, studiile arata ca simptomele depresive sunt mai frecvente la studentii din anii terminali. Poate ca intr-un fel e firesc, se incheie o etapa si incepe alta...

Comentarii

  1. De dragul postului despre TGM, a timpului liber care exista in sfarsit si a crizei financiare am reusit si eu sa postez un comm.
    Bineinteles ca niciodata micii nu vor fi mai buni in alta parte, nici plimbarile in jurul Papiului sau pe Bolyai nu pot fi la fel nicaieri, nici sedintele de psiho-terapie...dar viata merge mai departe, ne poarta prin diverse parti, ne intalneste cu diversi oameni si ce raman sunt doar amintirile si...micile escapade.

    RăspundețiȘtergere
  2. O daaaa. Si am uitat sesiunile de ascultat Vama Veche din bucatarie. Vorba ta, " Old times, good times". Si " we said we're friends, do we pretend, I hope not. At least not me". Aaaa. Si dedicatiile de pe Radio 3 net :p

    RăspundețiȘtergere
  3. uiti de personalitatile clujene...
    acelea carora am impresia ca vrei sa le ridici din cand in cand statuie- nu dam nume, ca poate e mare fan al blogului tau.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe