Din seria Manifestation gone wrong

 Știți vorba aia ai grijă ce-ți dorești că poate se întâmplă? Well, exact asta am pățit și eu. Ca orice mamă obosită îmi doream să iau o pauză, să stau să dorm, să mă odihnesc. Și exact asta mi s-a întâmplat: m-am odihnit, n-a trebuit să fac curat, n-a trebuit să gătesc pentru că îmi aduceau alții de mâncare. Dar cum s-a întâmplat asta? Am fost internată cu cel mic care a avut o enterocolită. 

Se pare că universul are funny ways să-ți îndeplinească dorințele. În toate literaturile despre manifestare, îndeplinirea dorințelor ș.a.m.d. se spune că trebuie să ai stabilită clară intenția, nu? Ei bine, eu am fost foarte clară cu ce mi-am dorit, doar că îmi dau seama că trebuia să fiu mai specifică cu privire la modalitatea de obținere a acelui lucru. 

Cum era glumița aceea “ I always wanted to be somebody. Now I realize I should have been more specifc”.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Trebuie versus îmi place