Ghidul unui somn sănătos



Somnul este o pasiune veche de-a mea. Îmi plăcea să dorm mult și să cercetez subiectul din punct de vedere științific. Vorbesc la trecut, pentru că de când am devenit mamă, e mai greu cu somnul, și la fel cu timpul pentru research. Și la licență și la disertație am lucrat pe somn. În facultate eram cunoscută ca „aia cu somnul”. Chiar și acum îmi scriu persoane care mai au întrebări legate de somn, probleme de somn etc

Am ales să public acest ebook cu informații pe care le-am cules de-a lungul timpului, pentru că sunt foarte multe persoane a căror calitate a somnului lasă de dorit și sunt sigură că ar beneficia de aceste informații.

Puteți găsi ebookul aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Trebuie versus îmi place

Din seria Manifestation gone wrong