Constatări


Am observat că este mai dificil să scriu din deplasare. Dacă nu sunt la biroul meu și nu scriu cu stiloul meu în caietul special pregătit pentru scris, nu merge. Când schimb mediul și am alte preocupări este dificil să mă concentrez pe scris.
De multe ori m-am întrebat cum merge activitatea aceasta: să scrii organizat, în fiecare zi, să îți propui un target de un anumit număr de cuvinte sau să scrii doar când ești inspirat?
Unele texte sunt seci și fără nici o valoare. Unele texte sunt poate ușor amuzante și puține texte sunt bune cu adevărat. Dar măcar e bine că ai de unde alege.
Sunt la jumătatea perioadei și e mai greu decât am crezut. Sunt zile când mintea mi-e goală și nu am nici o idee. Alteori mi se pare că am o idee bună, dar nu reușesc să o dezvolt la fel de mult pe cât aș vrea. Uneori mă simt inspirată și totul curge lin, fără să fiu nevoită să depun nici un efort.
O să merg mai departe și vedem ce iese.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe