Dialog


Două prietene se întâlnesc pe stradă.
- Hello, dragă. Ce mai faci? Hai să te pup.
- Plutesc pe o barcă fragilă în furtunile haosului.
- Hăă? Adică? Eu nu văd nici o barcă. Și mergi normal, nu plutești.
- Dragă, era un citat. Și oricum, vorbeam metaforic.
- Adică?
- Adică am folosit cuvinte cu alt înțeles decât cel pe care-l au de fapt.
- Și de ce să te complici? Adică nu mai bine spui direct, cu cuvinte normale, ce vrei să spui?
- Ba da, aș fi putut, dar am ales să n-o fac.
- De ce?
- De-aia. Și tu ce mai faci?
- Bine dragă, mă duc la manichiură. Cred că-mi pun gel. Dar nu știu ce model să-mi fac. N-ai nici o idee?
- Nu.
- Vai dragă ce rea ești! Nu prea ai chef de vorbă!
- Ți se pare.
- Whatever. Hai până la mall să bem o cafea.
- Și de ce nu putem bea în altă parte?
- Pentru acolo e salonul de mani.
- Mani ce?
- Manichiură dragă. Of, nu știi nimic!
- Așa e, știu că nu știu nimic.
- Și după ce terminăm cafeaua, eu merg la unghii. Ce zici?
- No bine, hai să mergem.

V-ați așteptat să se întâmple ceva spectaculos? Ghinion :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La mare. Sau de ce-mi place Vama Veche

Despre infinit și... muci

Critic literar wannabe